دوره استراتژی برد – برد در ارتباط با فرزندان
دوره استراتژی برد – برد در ارتباط با فرزندان

این دوره به علت برگزاری منسجم تر از چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۵ شروع می شود.

سلام دوستان خوب و همراه

اولین کارگاه “از تولد” با موضوع استراتژی بُرد – بُرد در ارتباط با فرزندان در تاریخ ۲۰ دی ماه ۱۳۹۵ برگزار شد. این کارگاه کاملاً رایگان و از سوی سرای محله شاهد، محدوده خیابان پیروزی (منطقه ۱۴) در تهران برگزار شد.

کسانی که توی این کارگاه دو ساعته شرکت کردند پیش از هر چیزی متوجه شدند که اساساً میشه مشکلات و رفتارها رو طبقه بندی کرد و در مقابل هر دسته ای از رفتارها باید یک عکس العمل خاص به خودش رو داشت. این کار اصلاً پیچیده نیست و تقریباً بسیاری از مشاوران هم همین کار رو انجام میدن. شما با استفاده از روش توماس گوردون که توی این کلاس در موردش صحبت شد کاملاً میتونید به کاهش تنش ها در منزلتون کمک کنید و فضای آرامتری رو برای رشد بچه ها بسازید.

کارگاه ارتباط با فرزندان

حالا بعد از برگزاری کارگاه یک روزه، تصمیم بر این شده که دوره ی هشت جلسه ای ارتباط با فرزندان گذاشته بشه و در طول دوره خیلی مبسوط راجع به موارد مختلف بحث بشه که امیدوارم دوره خوبی باشه. اما اگر بخوام یک خلاصه از دوره رو خدمت شما عرض کنم، در طول دوره به موارد زیر پرداخته میشه:

[su_note note_color=”#eaf2fd” text_color=”#05147d” radius=”5″]

جلسه اول:

میخوایم راجع به این صحبت کنیم که اصلاً ارتباط چی هست و چرا باید با فرزندان ارتباط داشت و اگر قراره ارتباط خوبی شکل بگیره باید به مسئله چطوری نگاه کنیم.

جلسه دوم:

موانع ارتباطی و یا عوامل فرسایشی در ارتباط چی چیزهایی هستند؟ جالبه که اکثریت آدمها ۱۲ مورد از عوامل برهم زننده ارتباط رو کامل استفاده می کنند!

جلسه سوم:

ذهن و هوش متعادل چی هست و چطور میشه از اون برای برقراری ارتباط بهتر استفاده کرد؟ و اینکه چطور از ناخودآگاهمون در خدمت بخش خودآگاه استفاده کینم؟

جلسه چهارم:

تقسیم بندی مشکلات و تعارضات درون خانواده و استفاده از هنر گوش فرا دادن هدفمند برای حل مشکلات فرزندان. حتماً روش سقراطی رو هم توی این جلسه بررسی می کنیم!

جلسه پنجم:

استفاده از مهارت های برخوردی برای حل مشکلات والدین در مواجهه با فرزندان. این روش بسیاری از مشکلات والد رو حل میکنه، صرفاً باید تمرین بشه.

جلسه ششم:

نقش و اهمیت تغییر شرایط و محیط در حل تعارضات و اینکه چطور فرزند رو ترغیب کنیم تا مشکلاتش رو با ما در میان بگذاره.

جلسه هفتم:

طرح روش بدون بازنده توماس گوردون برای حل تعارضات دورن خانواده.

جلسه هشتم:

ادامه ی جلسه هفت و جمع بندی کل دوره[/su_note]

اگر شما هم علاقمند بودید توی این دوره صد در صد رایگان شرکت کنید، باید برای ثبت نام با شماره ۳۳۰۸۱۱۳۱ – ۰۲۱ (داخلی ۴) تماس بگیرید و حتماً جا رزور کنید.

راستی آدرس دقیق مکانی که کلاس برگزار میشه به قرار زیر هست. البته اگر تغییر نکنه!!

تهران، اتوبان شهید محلاتی، خ قیام جنوبی، بوستان شاهد، سرای محله شاهد

سعی می کنم تا پایان دوره اطلاعات تکمیلی در مورد هر جلسه رو در اختیارتون بگذارم.

این دوره به علت برگزاری منسجم تر از چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۵ شروع می شود.

نظرات

دیدگاه خود را ارسال نمایید