شرایط بازنشر در رسانه ها
شرایط بازنشر در رسانه ها

این سایت در زمینه توانمندسازی والدین و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

محتوای منتشره در این وبسایت با صرف هزینه و وقت تهیه می شود، بنابراین تمام حقوق نشر، بازنشر و چاپ این مطالب اعم از کامل (تکی، مجموعه‌ای) یا درج نقل قولی از آنها در سایر رسانه‌ها (چاپی، دیجیتال)، متعلق به این وبسایت بوده و لازم است مدیران سایر رسانه‌ها برای بازنشر این مطالب به نکات زیر توجه کنند:

الف. بازنشر کامل مطالب در سایت‌های دیگر مشمول پرداخت هزینه بابت هر مطلب است، برای این منظور لطفا با ایمیل {info[at]hamidkasiri[dot]ir} تماس بگیرید. بازنشر بدون هماهنگی، مشمول پیگیری قانونی می‌باشد.

ب. بازنشر بخشی از مطالب در رسانه های دیجیتال، به هر شکل متصور، فقط با ارائه هایپرلینک (لینک درون متنی) و نیز درج نام در بخش منابع مطلب، مجاز است.

ج. انتشار مطالب در رسانه‌های چاپی، فقط با کسب اجازه قبلی و توافق درباره جزئیات نحوه انتشار میسر است. برای این منظور لطفا با ایمیل {info[at]hamidkasiri[dot]ir} تماس بگیرید. بازنشر بدون هماهنگی، مشمول پیگیری می‌شود.

د. تمام رسانه‌ها اعم از چاپی یا دیجیتال، با استفاده کردن از محتواهای تهیه شده توسط این وبسایت (اختصاصی یا برگردان) موافقت می‌کنند که هیچ تغییری در آن‌ها اعمال نکنند. بازنشر بدون هماهنگی، مشمول پیگیری است.

ه. هرگونه استفاده از طراحی وبسایت، لوگو، علائم و یا اسامی بخش‌های مختلف وبسایت (شبیه‌سازی عینی و عملی تجربه کاربری) توسط افراد حقیقی و حقوقی در سایر سایت‌ها، ممنوع بوده و مشمول پیگیری قانونی است.

در صورت داشتن هر گونه سوال، با ایمیل info[at]hamidkasiri[dot]ir تماس بگیرید.

نظرات

دیدگاه خود را ارسال نمایید